Förskolans Dag på i Ur och Skur Vinterelvan!
Den 21 maj så firade vi Förskolans dag! Vi samlades i Aspuddsparken på morgonen för en gemensam korvgrillning och efter det så fick alla barnen delta i Bamseloppet! Efter ett väl genomfört lopp firandes alla barn med medaljer och till mellis blev det en välförtjänt fruktbuffe till allas stora belåtenhet! En härlig dag med gemenskap och rörelseglädje! #Bamseloppet #VinterelvanForskola #IUrOchSkur